Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54121
Назва: Маркетинг в работе машиностроительных предприятий
Автори: Перерва, Петр Григорьевич
Ключові слова: потребность; спрос; предложения; рынок; машиностроительные предприятия
Дата публікації: 1990
Видавництво: Хрьковский политехнический институт
Бібліографічний опис: Перерва П. Г. Совершенствование методов определения потребности в низковольтной аппаратуре на комплектацию промышленной продукции / П. Г. Перерва // Научно-технический прогресс и повышение эффективности использования производственного и научного потенциала в машиностроении : тезисы докл. 3-й респ. науч.-техн. конф., 12-13 ноября 1990 г. – Ч. 3. – Харьков : ХПИ, 1990. – С. 8-9.
Короткий огляд (реферат): Доказано, что маркетинг в работе машиностроительных предприятий не следует понимать как подмену плановых начал управленческой деятельности.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54121
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Праці вчених НТУ "ХПІ" з 1885–1991 рр.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pererva_Marketing_v_rabote_1990.pdf249,62 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.