Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54125
Title: Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі
Authors: Шапран, Олена Євгенівна
Keywords: торгівельний маркетинг; конкурентні переваги; цільова аудиторія
Issue Date: 2021
Publisher: Громадська організація "Європейська наукова платформа"
Citation: Шапран О. Є. Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі / О. Є. Шапран // Сучасні економічні аспекти розвитку держав, регіонів та суб’єктів господарювання : матеріали 1-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 23 квітня 2021 р., м. Полтава. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 84-87.
ORCID: orcid.org/0000-0001-6921-1445
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54125
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shapran_Hendernyi_pidkhid_2021.pdf661,2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.