Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі
Вантажиться...
Дата
2021
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Громадська організація "Європейська наукова платформа"
Анотація
Опис
Ключові слова
торгівельний маркетинг, конкурентні переваги, цільова аудиторія
Бібліографічний опис
Шапран О. Є. Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі / О. Є. Шапран // Сучасні економічні аспекти розвитку держав, регіонів та суб’єктів господарювання : матеріали 1-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 23 квітня 2021 р., м. Полтава. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 84-87.