Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Громадська організація "Європейська наукова платформа"

Анотація

Опис

Ключові слова

торгівельний маркетинг, конкурентні переваги, цільова аудиторія

Бібліографічний опис

Шапран О. Є. Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі / О. Є. Шапран // Сучасні економічні аспекти розвитку держав, регіонів та суб’єктів господарювання : матеріали 1-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 23 квітня 2021 р., м. Полтава. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 84-87.