Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54125
Название: Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі
Авторы: Шапран, Олена Євгенівна
Ключевые слова: торгівельний маркетинг; конкурентні переваги; цільова аудиторія
Дата публикации: 2021
Издательство: Громадська організація "Європейська наукова платформа"
Библиографическое описание: Шапран О. Є. Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі / О. Є. Шапран // Сучасні економічні аспекти розвитку держав, регіонів та суб’єктів господарювання : матеріали 1-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 23 квітня 2021 р., м. Полтава. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 84-87.
ORCID: orcid.org/0000-0001-6921-1445
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54125
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shapran_Hendernyi_pidkhid_2021.pdf661,2 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.