Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54125
Назва: Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Шапран, Олена Євгенівна
Ключові слова: торгівельний маркетинг; конкурентні переваги; цільова аудиторія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Громадська організація "Європейська наукова платформа"
Бібліографічний опис: Шапран О. Є. Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі / О. Є. Шапран // Сучасні економічні аспекти розвитку держав, регіонів та суб’єктів господарювання : матеріали 1-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 23 квітня 2021 р., м. Полтава. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 84-87.
ORCID: orcid.org/0000-0001-6921-1445
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54125
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shapran_Hendernyi_pidkhid_2021.pdf661,2 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.