Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШапран, Олена Євгенівнаuk
dc.date.accessioned2021-09-16T11:24:33Z-
dc.date.available2021-09-16T11:24:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШапран О. Є. Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі / О. Є. Шапран // Сучасні економічні аспекти розвитку держав, регіонів та суб’єктів господарювання : матеріали 1-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 23 квітня 2021 р., м. Полтава. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 84-87.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54125-
dc.language.isouk-
dc.publisherГромадська організація "Європейська наукова платформа"uk
dc.subjectторгівельний маркетингuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.titleГендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівліuk
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0001-6921-1445-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shapran_Hendernyi_pidkhid_2021.pdf661,2 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.