Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Громадська організація "Європейська наукова платформа"
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Шапран О. Є. Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі / О. Є. Шапран // Сучасні  економічні  аспекти  розвитку  держав,  регіонів  та суб’єктів  господарювання : матеріали 1-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 23 квітня 2021 р., м. Полтава. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 84-87.
