Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54130
Title: Розвиток концепції екологічного маркетингу
Authors: Шапран, Олена Євгенівна
Keywords: програми екомаркування; органічні продукти; логотипи; навколишнє середовище
Issue Date: 2021
Publisher: Громадська організація "Європейська наукова платформа"
Citation: Шапран О. Є. Розвиток концепції екологічного маркетингу / О. Є. Шапран // Сучасний стан та тренди розвитку фінансово-економічних відносин на мікро-та макрорівнях, маркетингові та логістичні стратегії : матеріали 2-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 11 червня 2021 р., м. Івано-Франківськ. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 56-59.
ORCID: orcid.org/0000-0001-6921-1445
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54130
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shapran_Ekolohichnyi_marketynh_2021.pdf572,57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.