Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54216
Title: Моделювання дії ударно-хвильового навантаження на корпусні елементи транспортних засобів
Other Titles: Action modeling of the shock-wave load on the vehicles hulls elements
Authors: Васильєв, Антон Юрійович
Куценко, Сергій Володимирович
Ткачук, Микола Анатолійович
Грабовський, Андрій Володимирович
Шаталов, Олег Євгенович
Волошина, Ірина Олександрівна
Тимофієнко, Вадим Вадимович
Keywords: напружено-деформований стан; бронетранспортер; бронекорпус; stress-strain state; armored carrier; armored hulls
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Моделювання дії ударно-хвильового навантаження на корпусні елементи транспортних засобів / А. Ю. Васильєв [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Машинознавство та САПР = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Engineering and CAD : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 1. – С. 5-16.
Abstract: Для дослідження впливу ударно-хвильового навантаження на корпусні елементи транспортних засобів розроблена постановка, яка враховує рухомий характер цього навантаження. Створено спеціалізовану параметричну скінченно-елементну модель макету корпуса бронетранспор-тера, що враховує особливості досліджуваного процесу. Задача визначення напружено-деформованого стану бронекорпусів розв’язується у статичній та динамічній постановках. Наведено просторово-часові розподіли компонент і характеристик напружено-деформованого стану дослідженого макету бронекорпусу бронетранспортера. Аналіз одержаних результатів досліджень у використаних постановках свідчать про необхідність розв’язання задачі у повній динамічній постановці із урахуванням можливості виникнення пластичних деформацій. Для визначення більш раціональних конструктивних рішень побудовано методологічну основу.
Tostudy the effect of shock wave load on the body elements ofvehicles, a setting has been developed that takes into account the mobile nature of this load. A specialized parametric finite-element model of the bodylayout has been created armored-carrier, taking into account the peculiarities of the studied process. The problem of determining the stress-strain state armored-hulls solved in static and dynamic formulation. The space-time distributions of components and characteristics of the stress-strain state of the investigated model armored-carrier of armored hulls are given. The results of research in the used formulations indicate the need to solve the problem in a complete dynamic formulation with account for plastic deformations. This establishes a new methodology for the rational choice of engineering solutions.
ORCID: orcid.org/0000-0001-8106-0950
orcid.org/0000-0002-4174-8213
orcid.org/0000-0002-6116-0572
orcid.org/0000-0001-8941-8734
DOI: doi.org/10.20998/2079-0775.2021.1.01
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54216
Appears in Collections:Вісник № 01. Машинознавство та САПР
Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2021_1_MISAPR_Vasyliev_Modeliuvannia.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.