Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильєв, Антон Юрійовичuk
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Володимировичuk
dc.contributor.authorТкачук, Микола Анатолійовичuk
dc.contributor.authorГрабовський, Андрій Володимировичuk
dc.contributor.authorШаталов, Олег Євгеновичuk
dc.contributor.authorВолошина, Ірина Олександрівнаuk
dc.contributor.authorТимофієнко, Вадим Вадимовичuk
dc.date.accessioned2021-09-24T06:53:43Z-
dc.date.available2021-09-24T06:53:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМоделювання дії ударно-хвильового навантаження на корпусні елементи транспортних засобів / А. Ю. Васильєв [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Машинознавство та САПР = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Engineering and CAD : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 1. – С. 5-16.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54216-
dc.description.abstractДля дослідження впливу ударно-хвильового навантаження на корпусні елементи транспортних засобів розроблена постановка, яка враховує рухомий характер цього навантаження. Створено спеціалізовану параметричну скінченно-елементну модель макету корпуса бронетранспор-тера, що враховує особливості досліджуваного процесу. Задача визначення напружено-деформованого стану бронекорпусів розв’язується у статичній та динамічній постановках. Наведено просторово-часові розподіли компонент і характеристик напружено-деформованого стану дослідженого макету бронекорпусу бронетранспортера. Аналіз одержаних результатів досліджень у використаних постановках свідчать про необхідність розв’язання задачі у повній динамічній постановці із урахуванням можливості виникнення пластичних деформацій. Для визначення більш раціональних конструктивних рішень побудовано методологічну основу.uk
dc.description.abstractTostudy the effect of shock wave load on the body elements ofvehicles, a setting has been developed that takes into account the mobile nature of this load. A specialized parametric finite-element model of the bodylayout has been created armored-carrier, taking into account the peculiarities of the studied process. The problem of determining the stress-strain state armored-hulls solved in static and dynamic formulation. The space-time distributions of components and characteristics of the stress-strain state of the investigated model armored-carrier of armored hulls are given. The results of research in the used formulations indicate the need to solve the problem in a complete dynamic formulation with account for plastic deformations. This establishes a new methodology for the rational choice of engineering solutions.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectнапружено-деформований станuk
dc.subjectбронетранспортерuk
dc.subjectбронекорпусuk
dc.subjectstress-strain stateen
dc.subjectarmored carrieren
dc.subjectarmored hullsen
dc.titleМоделювання дії ударно-хвильового навантаження на корпусні елементи транспортних засобівuk
dc.title.alternativeAction modeling of the shock-wave load on the vehicles hulls elementsen
dc.typeArticleen
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2079-0775.2021.1.01-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0001-8106-0950-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-4174-8213-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-6116-0572-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0001-8941-8734-
Appears in Collections:Вісник № 01. Машинознавство та САПР
Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2021_1_MISAPR_Vasyliev_Modeliuvannia.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.