Особливості формування історичної памяті в контексті професійної підготовки лікаря

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2021.2.02

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті розглянуті питання організації і проведення виховної роботи серед студентів медичних університетів. Розглянуто виховний потенціал історичної пам’яті в практиках впровадження академічної доброчесності у медичних університетах. Проаналізовано співві дношення моралі і права у реалізації політики академічної доброчесності. З’ясовано, що історична пам’ять в медичному університеті має культурно-антропологічне підґрунтя й чітко визначений національний профіль. Визначено ціннісні засади виховного потенціалу історичної пам’яті, які сприяють становленню професійної культури і моральної свідомості майбутнього лікаря.
The article considers the issues of organizing and conducting educational work among students of medical universities. We consider the educational potential of historical memory introducing academic integrity in medical universities. We analyze the relationship between morality and law realizing the policy of academic integrity. We found that the historical memory in medical universities has a cultural and anthropological basis and a clearly defined national profile. We determined the main principles of the educational potential of historical memory that form professional culture and moral consciousness of future doctors.

Опис

Ключові слова

академічна доброчесність, ідентичність, патріотизм, academic integrity, identity, patriotism

Бібліографічний опис

Корж Г. Особливості формування історичної памяті в контексті професійної підготовки лікаря / Г. Корж // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 2. – С. 25-32.