Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54258
Title: Methods and techniques of forming focus on successful professional activity of future managers in a process of training at a university
Other Titles: Cпособи і методи формування спрямованості на успішну професійну діяльність майбутніх менеджерів у процесі навчання у ЗВО
Authors: Mykhaylychenko, Valentyna
Kobets, Valentin
Semke, Nina
Keywords: persuasion; forming; experiment; efficiency; переконання; формування; експеримент; ефективність
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Mykhaylychenko V. Methods and techniques of forming focus on successful professional activity of future managers in a process of training at a university / V. Mykhaylychenko, V. Kobets, N. Semke // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 2. – С. 125-135.
Abstract: The article reveals the essence of the concept of “focus on successful professional activity” and the relevance of its formation in future managers in the process of learning at a university. The methods and techniques of its formation are given that were used in the experiment. As part of contextual learning, modelling, the project method, the creating of success situations and other innovative technologies were used. Business Games were held to set goals and understand the strategy and tactics of achieving them. The formation of focus on the successful professional activity of students of the experimental group was accompanied by a focus on academic success, the transformation of a cognitive motive into a professional one, growth of achievement motivation and self-efficacy. This is also characteristic of students in the control group but to a lesser extent.
У статті розкрито сутність поняття “спрямованість на успішну професійну діяльність” та актуальність її формування у майбутніх менеджерів у процесі навчання у ЗВО. Наведено способи і методи її формування, які були використані під час експерименту в рамках контекстного навчання: моделювання, метод проєктів, інноваційні технології, створення ситуацій успіху та ін. Проведено ділові ігри з постановки цілей і усвідомлення стратегії і тактики їхнього досягнення. В результаті показано, що формування спрямованості на успішну професійну діяльність студентів експериментальної групи, супроводжувалося орієнтацією на академічні успіхи, трансформацією пізнавального мотиву в професійний діяльності, зростанням мотивації досягнення і самоефективністю. Це характерно і для студентів контрольної групи, але в меншій мірі, що вказує на ефективність способів і методів, що використовувалися.
ORCID: orcid.org/0000-0001-7390-5319
orcid.org/0000-0003-3513-5952
orcid.org/0000-0001-6452-4012
DOI: doi.org/10.20998/2078-7782.2021.2.10
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54258
Appears in Collections:Кафедра "Облік і фінанси"
Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2021_2_Mykhaylychenko_Methods.pdf634,41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.