Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54263
Title: Особливостi мiжнародної комунiкацiї при глобалiзацiї бренду
Authors: Брінь, Павло Володимирович
Меченкова, Наталія Михайлівна
Keywords: брендинг; маркетинг; інформаційні технології; засоби масової інформації
Issue Date: 2021
Publisher: НВФ "Студцентр"
Citation: Брінь П. В. Особливостi мiжнародної комунiкацiї при глобалiзацiї бренду / П. В. Брінь, Н. М. Меченкова // Маркетинг и реклама. – 2021. – № 7-8 (298-299). – С. 22-27.
Abstract: У сучасних умовах, вивчаючи досвід в бізнес-середовищі, ми в ряді випадків розглядаємо приклади великих компаній-міжнародних і транснаціональних. З одного боку, це обумовлено політичною, економічною та соціально-культурною взаємозалежністю країн і регіонів, з іншого ефективністю великого бізнесу та менеджменту, їх розумінням міжкультурної взаємодії. Також багато компаній, в планах розвитку, розглядають варіанти розширення ринків і цільової аудиторії. Тенденція глобалізації, незважаючи на пандемію і карантинні заходи, залишається стійкою, відповідно, фокус уваги, спрямований на максимально високий рівень і дослідження діяльності глобальних брендів, допомагає рухатися в бік розвитку підприємств будь-якого рівня. У статті розглянуто сутність бренду та особливості його комунікаційної підтримки в умовах глобалізації.
ORCID: orcid.org/0000-0001-7374-3727
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54263
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_2021_7_8_Brin_Brend.pdf750,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.