Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54273
Title: Технологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі
Other Titles: Technology of the role game in the pedagogical process
Authors: Попова, Галина Вікторівна
Шаполова, Вікторія Валеріївна
Keywords: сучасні інтерактивні методи навчання; підвищення зацікавленості студентів навчальним матеріалом; взаємодія викладачів та студентів; modern interactive teaching methods; advising students on teaching materials; interaction of teachers and students
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Попова Г. В. Технологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі / Г. В. Попова, В. В. Шаполова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 2. – С. 41-58.
Abstract: В публікації обґрунтовано доцільність використання рольової гри у навчальному процесі у закладі вищої освіти. Проведено аналіз сучасних інтерактивних методів навчання, які застосовуються викладачами різних країн світу. Розглянуто сучасний стан впровадження моделюючої рольової гри в українських закладах вищої освіти. Висвітлено технологію створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі. Проаналізовано доцільність та ефективність використання методу гри в умовах пандемії 2020‒2021 років із метою підвищення ефективності дистанційної форми навчання. Сформовано висновки щодо доцільності використання рольової гри в умовах дистанційної форми педагогічного процесу.
The publication highlights the technology of the establishment and implementation of the role game in the pedagogical process is discussed. An analysis of modern teaching interactive methods used by teachers in the United States, Ukraine and other European countries. The expediency of using role game in the initial process has been established. A study of the analysis of the current state of implementation of modeling role-playing games in Ukrainian higher education institutions has been conducted. An analysis was made of the technical expertise and effectiveness of the method of role game in the conditions of the 2020 pandemic in order to increase the efficiency of distance learning was analyzed.
ORCID: orcid.org/0000-0003-3814-4037
orcid.org/0000-0002-3330-4700
DOI: doi.org/10.20998/2078-7782.2021.2.04
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54273
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2021_2_Popova_Tekhnolohiia.pdf796,16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.