Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Галина Вікторівнаuk
dc.contributor.authorШаполова, Вікторія Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2021-09-28T10:04:32Z-
dc.date.available2021-09-28T10:04:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПопова Г. В. Технологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі / Г. В. Попова, В. В. Шаполова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 2. – С. 41-58.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54273-
dc.description.abstractВ публікації обґрунтовано доцільність використання рольової гри у навчальному процесі у закладі вищої освіти. Проведено аналіз сучасних інтерактивних методів навчання, які застосовуються викладачами різних країн світу. Розглянуто сучасний стан впровадження моделюючої рольової гри в українських закладах вищої освіти. Висвітлено технологію створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі. Проаналізовано доцільність та ефективність використання методу гри в умовах пандемії 2020‒2021 років із метою підвищення ефективності дистанційної форми навчання. Сформовано висновки щодо доцільності використання рольової гри в умовах дистанційної форми педагогічного процесу.uk
dc.description.abstractThe publication highlights the technology of the establishment and implementation of the role game in the pedagogical process is discussed. An analysis of modern teaching interactive methods used by teachers in the United States, Ukraine and other European countries. The expediency of using role game in the initial process has been established. A study of the analysis of the current state of implementation of modeling role-playing games in Ukrainian higher education institutions has been conducted. An analysis was made of the technical expertise and effectiveness of the method of role game in the conditions of the 2020 pandemic in order to increase the efficiency of distance learning was analyzed.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectсучасні інтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectпідвищення зацікавленості студентів навчальним матеріаломuk
dc.subjectвзаємодія викладачів та студентівuk
dc.subjectmodern interactive teaching methodsen
dc.subjectadvising students on teaching materialsen
dc.subjectinteraction of teachers and studentsen
dc.titleТехнологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесіuk
dc.title.alternativeTechnology of the role game in the pedagogical processen
dc.typeArticleen
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2078-7782.2021.2.04-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0003-3814-4037-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-3330-4700-
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2021_2_Popova_Tekhnolohiia.pdf796,16 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.