Критеріально-орієнтоване тестування на основі використання комп’ютерів як засобу оцінювання якості знань студентів

Ескіз

Дата

2021

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2021.2.07

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В статті розглянуто нові підходи до оцінювання навчальних досягнень студентів у системі вищої освіти. Визначено сучасні пріоритети в освіті, одним з яких є контроль якості знань у майбутніх фахівців. Підкреслено, що опанування фаховими дисциплінами під час професійної підготовки передбачає вивчення питань прикладного спрямування: конструювання тестів різних рівнів застосування, контрольного матеріалу за цілями використання, інтерпретація результатів тестування, тлумачення його результатів та формування висновків щодо його відповідності меті, завданням, розуміння основних характеристик якості контрольного матеріалу і можливості використання комп’ютерних технологій при створенні, проведенні і опрацюванні результатів тестування. В статті експериментально доведено, що оцінювання якості знань у майбутніх фахівців за допомогою критеріально-орієнтованого тестування на основі використання комп’ютерів є одним з ефективних засобів педагогічного контролю.
The article considers new approaches to assessing student achievement in higher education. Modern priorities in education are considered, one of which is quality control of knowledge of future specialists. In general, mastering professional disciplines during training involves studying issues of application: designing tests of different levels of application, control material for use, interpretation of test results, interpretation of its results and drawing conclusions about its compliance with the purpose, objectives, understanding of the main quality characteristics of control material and the possibility of using computer technology in creating, conducting and processing test results. The article experimentally proves that assessing the quality of knowledge of future professionals using criterion-based testing based on the use of computers is one of the most effective means of pedagogical control.

Опис

Ключові слова

комп’ютерне навчання, computer training

Бібліографічний опис

Прочухан Д. В. Критеріально-орієнтоване тестування на основі використання комп’ютерів як засобу оцінювання якості знань студентів / Д. В. Прочухан, І. В. Костиря // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 2. – С. 81-97.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced