Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54357
Title: Оцінка дослідницьких вмінь та навичок математичної обробки даних здобувачів І-ІІІ рівнів вищої освіти спеціальності “Психологія”
Other Titles: Assessment of research skills and skills of mathematical processing of data of students of I-III levels of higher education specialty “Psychology”
Authors: Підбуцька, Ніна Вікторівна
Книш, Анастасія Євгенівна
Keywords: майбутні психологи; компетентність; підготовка майбутніх фахівців; future psychologists; competence; training of future specialists
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Підбуцька Н. В. Оцінка дослідницьких вмінь та навичок математичної обробки даних здобувачів І-ІІІ рівнів вищої освіти спеціальності “Психологія” / Н. В. Підбуцька, А. Є. Книш // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 3. – С. 92-100.
Abstract: Стаття присвячена проблемі дослідження рівня розвитку дослідницьких вмінь та навичок математичної обробки даних у майбутніх психологів, що навчаються за різними рівнями вищої освіти. Для проведення дослідження було залучено здобувачів вищої освіти за трьома рівнями та п’ятьох докторів психологічних наук як експертів. Респондентам (n=75) пропонувалося виконати практичне завдання, яке мало на меті продемонструвати їхню здатність до перетворення простого практичного питання на модель дослідження, що враховувала б всі необхідні етапи та методи математичної обробки даних. Було проаналізовано результати досліджень, які вказують на наявність статистично вірогідних відмінностей і рівні розвитку дослідницьких вмінь та навичок математичної обробки даних. Було визначено, що найвищим цей показник є у здобувачів за третім, а найнижчим – за другим рівнем вищої освіти.
The article is devoted to the topical problem of researching the level of development of research skills and abilities of mathematical data processing in future psychologists studying at different levels of higher education. The study involved three levels of higher education and five doctors ofpsychology as experts. Respondents (n = 75) were asked to perform a practical task aimed at demonstrating their ability to transform a simple practical question into a research model that would take into account all the necessary steps and methods of mathematical data processing. The analysis of the results indicates the presence of statistically significant differences and levels of development of research skills and abilities of mathematical data processing. It was determined that the highest rate is for applicants for the third, and the lowest - for the second level of higher education.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5319-1996
orcid.org/0000-0003-0211-2535
DOI: doi.org/10.20998/2078-7782.2021.3.09
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54357
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2021_3_Pidbutska_Otsinka.pdf566,89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.