Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54361
Назва: Герменевтико-культурологічні засади формування харазматичного лідера-педагога
Інші назви: Hermeneutical and cultural principles of formation of a charismatic teacher-leader
Автори: Васянович, Григорій Петрович
Ключові слова: педагогічна герменевтика; розуміння; pedagogical hermeneutics; understanding
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Васянович Г. П. Герменевтико-культурологічні засади формування харазматичного лідера-педагога / Г. П. Васянович // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 3. – С. 15-23.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сутність і зміст ключових понять, які у дослідженні виконують значну методологічну роль та обґрунтовано необхідність застосування герменевтико-культурологічних засад у процесі формування майбутнього харизматичного лідера-педагога. Доведено, що головною ідеєю філософсько-педагогічної теорії герменевтики є ідея розуміння, яка виступає як фундаментальна потреба особистості. Обґрунтовано цю ідею вперше німецьким філософом Ф. Шлейермахером, який накреслив “герменевтичне коло”, у якому постійно перебуває людина. За результатами аналізу внеску провідних представників філософської теорії герменевтики, доведено необхідність подальшої розробки курсу “Педагогічна герменевтика”, визначено провідні напрями формування майбутнього харазматичного лідера-педагога.
The article analyzes the essence and meaning of key concepts that play a significant methodological role in the study and substantiates the need to apply hermeneutical and cultural principles in the process of forming a future charismatic teacher-leader. It is proved that the main idea of the philosophical and pedagogical theory of hermeneutics is the idea of understanding that acts as a fundamental need of the individual. The rationale for this idea was initiated by the German philosopher F. Schleiermacher. The scientist sketched a “hermeneutical circle” in which a person stays their whole life. This circle is not a constant value, it tends to change, filling with cultural meanings of the individual. Based on the results of the analysis of the contribution of leading representatives of the philosophical theory of hermeneutics, the necessity of developing the course of Pedagogical Hermeneutics was proved in the article, and the leading directions for forming the future charismatic teacher-leader were determined.
DOI: doi.org/10.20998/2078-7782.2021.3.02
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54361
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TIPUSS_2021_3_Vasianovych_Hermenevtyko-kulturolohichni.pdf506,62 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.