Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54441
Название: Socially Responsible Digital Marketing in the Experience Economy
Авторы: Pushkar, Oleksandr
Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia
Druhova, Olena
Ключевые слова: social responsibility; digital marketing; impression economy; digital content; international business; multimedia publishing
Дата публикации: 2020
Издательство: Nicolaus Copernicus University, Poland
Библиографическое описание: Pushkar O. Socially Responsible Digital Marketing in the Experience Economy / O. Pushkar, Yu. Tataryntseva, O. Druhova // Journal of Corporate Responsibility and Leadership. – 2020. – Vol. 7, Iss. 2 : Contemporary Challenges of Management: Digitalization and Human Capital Intellectualization. – P. 19-31.
Краткий осмотр (реферат): The novelty of the conducted research lies in the application of the deduction method when analyzing the content of an enterprise in order to enhance social responsibility. First, all digital content is analyzed by SWOT analysis, and then each individual existing or newly created content is analyzed using a filter system in modified content analysis.
DOI: doi.org/10.12775/JCRL.2020.006
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54441
Располагается в коллекциях:Кафедра "Облік і фінанси"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
JCRL_2020_7_2_Pushkar_Socially_Responsible.pdf128,09 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.