Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54441
Назва: Socially Responsible Digital Marketing in the Experience Economy
Автори: Pushkar, Oleksandr
Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia
Druhova, Olena
Ключові слова: social responsibility; digital marketing; impression economy; digital content; international business; multimedia publishing
Дата публікації: 2020
Видавництво: Nicolaus Copernicus University, Poland
Бібліографічний опис: Pushkar O. Socially Responsible Digital Marketing in the Experience Economy / O. Pushkar, Yu. Tataryntseva, O. Druhova // Journal of Corporate Responsibility and Leadership. – 2020. – Vol. 7, Iss. 2 : Contemporary Challenges of Management: Digitalization and Human Capital Intellectualization. – P. 19-31.
Короткий огляд (реферат): The novelty of the conducted research lies in the application of the deduction method when analyzing the content of an enterprise in order to enhance social responsibility. First, all digital content is analyzed by SWOT analysis, and then each individual existing or newly created content is analyzed using a filter system in modified content analysis.
DOI: doi.org/10.12775/JCRL.2020.006
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54441
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Облік і фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JCRL_2020_7_2_Pushkar_Socially_Responsible.pdf128,09 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.