Дослідження українського ринку контрафактної продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Доведено, що контрафакція – це незаконне використання окремими організаціями (фірмами) відомих на ринку товарних фірмових знаків з метою отримання доходів від виробництва і реалізації цих товарів, з метою недобросовісної конкуренції та введення в оману покупця (споживача).

Опис

Бібліографічний опис

Манєвська А. О. Дослідження українського ринку контрафактної продукції [Електронний ресурс] / А. О. Манєвська, П. Г. Перерва, М. М. Ткачов // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : матеріали 9-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів з проблем інтелектуальної власності, 24 вересня 2021 р. / ред. кол.: О. П. Орлюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 228-234. – URL: https://drive.google.com/file/d/1IP1DKakA9dD0usglVUl74edvGWXBB9fv/view, вільний (дата звернення 27.10.2021 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в