Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54755
Title: Методологічний базис забезпечення внутрішнього ринку товарів
Other Titles: Methodological basis of the internal market protection
Authors: Мардус, Наталія Юріївна
Keywords: внутрішній ринок; забезпечення; розвиток; процес; принципи; національне господарство
Issue Date: 2018
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Мардус Н. Ю. Методологічний базис забезпечення внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Економічний форум = Economic Forum. – 2018. – № 2. – С. 33-38.
Abstract: У статті сформовано методологічний базис забезпечення розвитку внутрішнього ринку, що дозволить досягти таких кон'юнктурних та структурних змін, які сприяли б розвитку національного господарства в цілому. Визначено, що база забезпечення поєднує в собі концептуальний та організаційно-діагностичний компоненти. Встановлено, що поняття забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, можна визначити як процес, що базується на певній теоретичній базі та передбачає створення відповідних умов та формування необхідних ресурсів для удосконалення здійснення товарно-грошового обігу і захисту внутрішнього ринку від зовнішніх загроз. Розкрито комплексний характер та багатоаспектність процесу забезпечення внутрішнього ринку й надано авторський зміст поняття "забезпечення внутрішнього ринку".
The article provides a methodological basis for ensuring the development of the domestic market, which will allow for such situation and structural changes that would contribute to the development of the national economy as a whole. It is determined that the base of the database combines conceptual and organizational-diagnostic components. It is established that the concept of development of the internal market of goods can be defined as a process based on a certain theoretical basis and provides for the creation of appropriate conditions and the formation of the necessary resources for improving the implementation of commodity-money circulation and protecting the domestic market from external threats. The complex character and multi-aspect of the process of providing the internal market are revealed and the author’s content of the concept of "ensuring the internal market" is formed.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54755
Appears in Collections:Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EF_2018_2_Mardus_Metodolohichnyi_bazys.pdf295,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.