Формування системи забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Класичний приватний університет

Анотація

У статті досліджено теоретичні і методичні підходи до визначення поняття системи. Сформовано поняття системи забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, що розглядається, як сукупність елементів, які тісно взаємодіють між собою. Обґрунтування взаємозв'язок між проявами системності процесу забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів. Розроблено стратегію розвитку, спрямовану на вирішення проблем (або певного комплексу проблем), притаманних поточному стану внутрішнього ринку товарів як системи. Побудовано систему забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, яка складається з певних елементів (складових частин системи), що розглядаються в кожному конкретному дослідженні як найпростіші, що мають зв’язок з іншими елементами.
The article deals with theoretical and methodological approaches to the definition of the concept of the system. The notion of a system for ensuring the development of the domestic market of goods is formed, which is considered as a set of elements that interact closely with each other. The interrelation between the manifestations of the systemic nature of the process of ensuring the development of the internal market of goods is substantiated. Developed a development strategy aimed at solving problems (or a certain set of problems) inherent in the current state of the domestic market of goods as a system. The system of development of the internal market of goods, consisting of certain elements (components of the system) considered in each particular study as the simplest, having a connection with other elements, is constructed.

Опис

Ключові слова

система зовнішнього середовища, система внутрішнього ринку, результати забезпечення, стратегія розвитку, system, security, development, domestic market, process

Бібліографічний опис

Мардус Н. Ю. Формування системи забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. – 2018. – № 5 (104). – C. 22-28.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced