Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54799
Название: Формування методичного апарату до оцінки внутрішнього ринку товарів
Другие названия: Formation of methodological apparatus to estimating the development of the internal market of goods
Авторы: Мардус, Наталія Юріївна
Ключевые слова: внутрішній ринок; розвиток; методичний підхід; індикатор; коефіцієнт; domestic market; development; methodical approach; indicator; coefficient
Дата публикации: 2018
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Мардус Н. Ю. Формування методичного апарату до оцінки внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2018. – Вип. 20, ч. 2. – С. 111-114.
Краткий осмотр (реферат): В роботі досліджено питання методологічного забезпечення внутрішнього ринку до оцінки характеру стану і розвитку внутрішнього ринку товарів, який базується на методичних підходах як до оцінки стану внутрішнього ринку так і його розвитку. Обґрунтовано розподіл коефіцієнтів зміни окремих показників внутрішнього ринку товарів з врахуванням інформаційної орієнтованості показників, які пропонується розраховувати індексним методом, для чого було обґрунтовано групу коефіцієнтів та визначено метод розрахунку. У результаті сформовано і обґрунтовано розподіл показників оцінки стану внутрішнього ринку з врахуванням їхньої інформаційної різнорідності.
The article deals with the question of the methodological support of the domestic market for assessing the nature of the state and development of the domestic commodity market, based on methodological approaches to assessing the state of the domestic market and its development. The distribution of coefficients of change of individual indicators of the domestic commodity market with the consideration of information orientation of the indicators is substantiated, for which the group of coefficients was substantiated and the methods of calculation were determined. As a result, the distribution of indicators for assessing the state of the domestic market, taking into account their informational heterogeneity, was formed and substantiated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54799
Располагается в коллекциях:Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nauk_visnyk_UNU_2018_20_2_Mardus_Formuvannia_metodych_aparatu.pdf291,92 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.