Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54799
Назва: Формування методичного апарату до оцінки внутрішнього ринку товарів
Інші назви: Formation of methodological apparatus to estimating the development of the internal market of goods
Автори: Мардус, Наталія Юріївна
Ключові слова: внутрішній ринок; розвиток; методичний підхід; індикатор; коефіцієнт; domestic market; development; methodical approach; indicator; coefficient
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Мардус Н. Ю. Формування методичного апарату до оцінки внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2018. – Вип. 20, ч. 2. – С. 111-114.
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено питання методологічного забезпечення внутрішнього ринку до оцінки характеру стану і розвитку внутрішнього ринку товарів, який базується на методичних підходах як до оцінки стану внутрішнього ринку так і його розвитку. Обґрунтовано розподіл коефіцієнтів зміни окремих показників внутрішнього ринку товарів з врахуванням інформаційної орієнтованості показників, які пропонується розраховувати індексним методом, для чого було обґрунтовано групу коефіцієнтів та визначено метод розрахунку. У результаті сформовано і обґрунтовано розподіл показників оцінки стану внутрішнього ринку з врахуванням їхньої інформаційної різнорідності.
The article deals with the question of the methodological support of the domestic market for assessing the nature of the state and development of the domestic commodity market, based on methodological approaches to assessing the state of the domestic market and its development. The distribution of coefficients of change of individual indicators of the domestic commodity market with the consideration of information orientation of the indicators is substantiated, for which the group of coefficients was substantiated and the methods of calculation were determined. As a result, the distribution of indicators for assessing the state of the domestic market, taking into account their informational heterogeneity, was formed and substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54799
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nauk_visnyk_UNU_2018_20_2_Mardus_Formuvannia_metodych_aparatu.pdf291,92 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.