Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардус, Наталія Юріївнаuk
dc.date.accessioned2021-11-10T13:52:50Z-
dc.date.available2021-11-10T13:52:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМардус Н. Ю. Формування методичного апарату до оцінки внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2018. – Вип. 20, ч. 2. – С. 111-114.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54799-
dc.description.abstractВ роботі досліджено питання методологічного забезпечення внутрішнього ринку до оцінки характеру стану і розвитку внутрішнього ринку товарів, який базується на методичних підходах як до оцінки стану внутрішнього ринку так і його розвитку. Обґрунтовано розподіл коефіцієнтів зміни окремих показників внутрішнього ринку товарів з врахуванням інформаційної орієнтованості показників, які пропонується розраховувати індексним методом, для чого було обґрунтовано групу коефіцієнтів та визначено метод розрахунку. У результаті сформовано і обґрунтовано розподіл показників оцінки стану внутрішнього ринку з врахуванням їхньої інформаційної різнорідності.uk
dc.description.abstractThe article deals with the question of the methodological support of the domestic market for assessing the nature of the state and development of the domestic commodity market, based on methodological approaches to assessing the state of the domestic market and its development. The distribution of coefficients of change of individual indicators of the domestic commodity market with the consideration of information orientation of the indicators is substantiated, for which the group of coefficients was substantiated and the methods of calculation were determined. As a result, the distribution of indicators for assessing the state of the domestic market, taking into account their informational heterogeneity, was formed and substantiated.en
dc.language.isouk-
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectвнутрішній ринокuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectметодичний підхідuk
dc.subjectіндикаторuk
dc.subjectкоефіцієнтuk
dc.subjectdomestic marketen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectmethodical approachen
dc.subjectindicatoren
dc.subjectcoefficienten
dc.titleФормування методичного апарату до оцінки внутрішнього ринку товарівuk
dc.title.alternativeFormation of methodological apparatus to estimating the development of the internal market of goodsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nauk_visnyk_UNU_2018_20_2_Mardus_Formuvannia_metodych_aparatu.pdf291,92 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.