Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54904
Title: Управлінські інновації як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
Other Titles: Management innovation as a factor of increase comhltitiveness of enterhrises
Authors: Майстро, Руслана Григорівна
Назаренко, Дарина Сергіївна
Keywords: інноваційний менеджмент; innovative management
Issue Date: 2020
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Майстро Р. Г. Управлінські інновації як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств / Р. Г. Майстро, Д. С. Назаренко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Еconomic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 1 (3). – С. 95-98.
Abstract: Визначено сутність управлінських інновацій та виокремлено проблемні аспекти інноваційного менеджменту на українських підприємствах в сучасних умовах. Проаналізовано питання запровадження управлінських інновацій, як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств в розвинутих країнах. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності україн ських підприємств на основі запровадження управлінських інновацій. Принципово нові покоління техніки вимагають адекватних технологічним формам організації виробництва методів управління. Різко зростає роль стратегічного управління в переломні моменти становлення нових напрямів і поколінь техніки. Їх розробка, освоєння, розповсюдження пов'язані з ломкою пропорцій і уявлень, що склалися, технологічною, економічною, психологічною перебудовою. Потрібні нові (інноваційні) стратегічні управлінські рішення, щоб подолати силу інерції, підтримати нове, піти на докорінну перебудову сфер розробки, виробництва і застосування техніки, організації виробничого процесу і управління персоналом.
The essence of managerial innovations is determined and the problematic aspects of innovative management in Ukrainian enterprises under modern conditions are highlighted. The question of introduction of managerial innovations as a factor of increasing the competitiven ess of enterprises in developed countries is analyzed. The ways of increase of competitiveness of the Ukrainian enterprises on the basis of introduction of managerial innovations are offered. Fundamentally new generations of equipment require adequate technological forms of production organization and management methods. The role of strategic management in the critical moments of the formation of new directions and generations of technology increases sharply. Their development, development, and distribution are associated with the breaking of proportions and existing ideas of technological, economic, and psychological restructuring. We need new (innovative) strategic management solutions to overcome the force of inertia, support the new, go to a radical restructuring of the areas of development, production and application of technology, the organization of the production process and personnel management.
DOI: doi.org/10.20998/2519-4461.2020.1.95
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54904
Appears in Collections:Вісник № 01. Економічні науки
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2020_1_EN_Maistro_Upravlinski.pdf521,88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.