Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54952
Назва: Розробка графічної моделі оточення ігрового світу для мобільного застосунку з доповненою реальністю
Автори: Вільхівський, В. О.
Бульба, Сергій Сергійович
Ключові слова: інформаційні технології; візуалізація; текстурування; ігри; рендерінг; моделювання; програмні пакети
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Петров В. В.
Бібліографічний опис: Вільхівський В. О. Розробка графічної моделі оточення ігрового світу для мобільного застосунку з доповненою реальністю / В. О. Вільхівський, С. С. Бульба // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тези доп. 10-ї міжнар. наук.-техн. конф., 9-10 квітня 2020 р., Баку–Харків–Жиліна : [у 2 т.]. Т. 2 : секції 3, 4 / Військ. акад. збройних сил Азербайджанської Республіки [та ін.]. – Харків : Петров В. В., 2020. – С. 38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54952
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vilkhivskyi_Ihrovyi_svit_2020.pdf259,06 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.