Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55046
Title: Бізнес-процеси маркетинг-орієнтованого управління підприємством харчової промисловості України
Other Titles: Business processes of marketing-oriented management of an enterprise kharchovy industry of Ukraine
Authors: Мірошник, Марія Володимирівна
Сердюк, Максим Владиславович
Базарова, Ельвіра Джамахонівна
Keywords: процесний підхід; моделі бізнес-процесів; process approach; business process models
Issue Date: 2020
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Мірошник М. В. Бізнес-процеси маркетинг-орієнтованого управління підприємством харчової промисловості України / М. В. Мірошник, М. В. Сердюк, Е. Д. Базарова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Еconomic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 2 (4). – С. 60-67.
Abstract: Підприємства харчової промисловості, утворюючи потужне конкурентне середовище, дотримуються певної ринкової орієнтації своєї господарської діяльності та мають значну різновекторність розвитку ринкових бізнес-процесів. В статті деталізовано, що певні групи бізнес-процесів маркетинг-орієнтованого управління підприємств утворюють основні, підтримуючи бізнес-процеси та бізнес-процеси розвитку й управління. Визначено, що основними моделями їх аналізу виступають наступні: модель AS-IS, яка позиціонує сучасний стан бізнес-процесів підприємства; модель TO-BE, завдання якої аналіз та впровадження перспективних пропозицій керівництва підприємства, його співробітників, експертів і системних аналітиків з метою забезпечення стійкого функціонування й розвитку бізнес-процесів маркетинг-орієнтованого управління підприємством на стратегічну перспективу; ERP система, програма якої адаптована під український облік, контроль та аналіз всіх основних економічних бізнес-операцій підприємства; WMS система, до основних функцій якої належить управлення складськими бізнес-процесами; TMS система, завданням якої є автоматизація бізнес процесів транспортної логістики та CRM система як система управління ефективністю взаємин із клієнтами за рахунок автоматизації всіх бізнес-процесів комунікаційної спрямованості компанії. Практична реалізація означених моделей та систем може бути здійснена на основі функціонального методу моделювання (формат опису бізнес-процесу -IDEF0); моделювання потоків даних (нотація DFD) або потоків робіт (нотація IDEF3). Проведено соціологічні дослідження щодо визначення значущості створення бізнес-процесів на маркетинг-орієнтованому підприємстві та параметрів, які у якості головних завдань їх моделювання, виступають домінуючими.
Food industry enterprises, forming a powerful competitive environment, adhere to a certain market orientation of their economic activities and have a significant diversity of development of market business processes. The article details that certain groups of business processes of marketing - oriented enterprise management form the main, supporting business processes and business processes of development and management. It is determined that the main models for their analysis are the following: AS-IS model, which positions the current state of the enterprise’s business processes; TO-BE model, the task of which is the analysis and implementation of promising proposals of the enterprise management, its employees, experts and system analysts in order to ensure the stable functioning and development of business processes of marketing-oriented enterprise management for a strategic perspective; ERP system, the program of which is adapted for Ukrainian accounting, control and analysis of all major economic business operations of the enterprise; WMS systems, the main functions of which include managing business processes in a warehouse; TMS system, the task of which is to automate the business processes of transport logistics and the CRM system as a system for managing the effectiveness of customer relationships, by automating all business processes of the company's communication focus. The practical implementation of these models and systems can be carried out on the basis of a functional modeling method (business process description format - IDEF0) for modeling data flows (DFD notation) or work flows (IDEF3 notation). A sociological study was carried out to determine the significance of creating business processes for a marketing-oriented enterprise and parameters that dominate as the main tasks of their modeling.
ORCID: orcid.org/0000-0003-0902-7587
DOI: doi.org/10.20998/2519-4461.2020.2.60
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55046
Appears in Collections:Вісник № 02. Економічні науки
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2020_2_EN_Miroshnyk_Biznes-protsesy.pdf738,15 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.