Інтеграція форм, методів і умов формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача у процесі підготовки докторів філософії в умовах технічного університету

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут інноваційної освіти

Анотація

Стаття присвячена висвітленню особливостей формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача вищу у процесі підготовки майбутніх докторів філософії. Розглянуто можливість інтеграції форм, методів і умов щодо ефективності формування педагогічної техніки.

Опис

Ключові слова

аспірант, викладач, доктор філософії, майстерність викладача, методи навчання, педагогічна взаємодія, педагогічні дисципліни, педагогічна техніка, умови формування

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. А. Інтеграція форм, методів і умов формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача у процесі підготовки докторів філософії в умовах технічного університету / О. А. Ігнатюк // Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій Ж матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 січня 2019 р. / відп. ред. С. К. Бурма. – Київ : Ін-т інновац. освіти, 2019. – С. 34-37.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced