Інтеграція форм, методів і умов формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача у процесі підготовки докторів філософії в умовах технічного університету

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Інститут інноваційної освіти

Анотація

Стаття присвячена висвітленню особливостей формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача вищу у процесі підготовки майбутніх докторів філософії. Розглянуто можливість інтеграції форм, методів і умов щодо ефективності формування педагогічної техніки.

Опис

Ключові слова

аспірант, викладач, доктор філософії, майстерність викладача, методи навчання, педагогічна взаємодія, педагогічні дисципліни, педагогічна техніка, умови формування

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. А. Інтеграція форм, методів і умов формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача у процесі підготовки докторів філософії в умовах технічного університету / О. А. Ігнатюк // Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій Ж матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 січня 2019 р. / відп. ред. С. К. Бурма. – Київ : Ін-т інновац. освіти, 2019. – С. 34-37.