Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55152
Назва: Інтеграція форм, методів і умов формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача у процесі підготовки докторів філософії в умовах технічного університету
Автори: Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: аспірант; викладач; доктор філософії; майстерність викладача; методи навчання; педагогічна взаємодія; педагогічні дисципліни; педагогічна техніка; умови формування
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інститут інноваційної освіти
Бібліографічний опис: Ігнатюк О. А. Інтеграція форм, методів і умов формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача у процесі підготовки докторів філософії в умовах технічного університету / О. А. Ігнатюк // Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій Ж матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 січня 2019 р. / відп. ред. С. К. Бурма. – Київ : Ін-т інновац. освіти, 2019. – С. 34-37.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню особливостей формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача вищу у процесі підготовки майбутніх докторів філософії. Розглянуто можливість інтеграції форм, методів і умов щодо ефективності формування педагогічної техніки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55152
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihnatiuk_Intehratsiia_form_2019.pdf87,97 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.