Модель оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів "магістр" та "доктор філософіїї" спеціальності "освітні, педагогічні науки"
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут інноваційної освіти
Анотація
Статтю присвячено висвітленню особливостей формування моделі оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів "магістр" та доктор філософії" спеціальності "Освітні, педагогічні науки" в умовах технічного університету. Розглянуто структурні фактори моделі: рівень досягнень у науковій сфері; час досягнення заданого рівня; ставлення до досягнення в розрізі "важко-легко" – фактор "можу"; ставлення до досягнення за шкалою "подобається-не подобається" – фактор "хочу".
Опис
Ключові слова
бальні оцінки, доктор філософії, магістрант, модельні фактори, оцінка реалізації потенціалу, наукова діяльність, рівні досягнень
Бібліографічний опис
Ігнатюк О. А. Модель оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів "магістр" та "доктор філософіїї" спеціальності "освітні, педагогічні науки" / О. А. Ігнатюк // Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 січня 2020 р. / відп. ред. С. К. Бурма. – Київ : Ін-т інновац. освіти, 2020. – С. 12-16.