Модель оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів "магістр" та "доктор філософіїї" спеціальності "освітні, педагогічні науки"

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут інноваційної освіти

Анотація

Статтю присвячено висвітленню особливостей формування моделі оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів "магістр" та доктор філософії" спеціальності "Освітні, педагогічні науки" в умовах технічного університету. Розглянуто структурні фактори моделі: рівень досягнень у науковій сфері; час досягнення заданого рівня; ставлення до досягнення в розрізі "важко-легко" – фактор "можу"; ставлення до досягнення за шкалою "подобається-не подобається" – фактор "хочу".

Опис

Ключові слова

бальні оцінки, доктор філософії, магістрант, модельні фактори, оцінка реалізації потенціалу, наукова діяльність, рівні досягнень

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. А. Модель оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів "магістр" та "доктор філософіїї" спеціальності "освітні, педагогічні науки" / О. А. Ігнатюк // Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 січня 2020 р. / відп. ред. С. К. Бурма. – Київ : Ін-т інновац. освіти, 2020. – С. 12-16.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced