Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІгнатюк, Ольга Анатоліївнаuk
dc.date.accessioned2021-12-06T10:09:09Z-
dc.date.available2021-12-06T10:09:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІгнатюк О. А. Модель оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів "магістр" та "доктор філософіїї" спеціальності "освітні, педагогічні науки" / О. А. Ігнатюк // Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 січня 2020 р. / відп. ред. С. К. Бурма. – Київ : Ін-т інновац. освіти, 2020. – С. 12-16.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55153-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню особливостей формування моделі оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів "магістр" та доктор філософії" спеціальності "Освітні, педагогічні науки" в умовах технічного університету. Розглянуто структурні фактори моделі: рівень досягнень у науковій сфері; час досягнення заданого рівня; ставлення до досягнення в розрізі "важко-легко" – фактор "можу"; ставлення до досягнення за шкалою "подобається-не подобається" – фактор "хочу".uk
dc.language.isouk-
dc.publisherІнститут інноваційної освітиuk
dc.subjectбальні оцінкиuk
dc.subjectдоктор філософіїuk
dc.subjectмагістрантuk
dc.subjectмодельні факториuk
dc.subjectоцінка реалізації потенціалуuk
dc.subjectнаукова діяльністьuk
dc.subjectрівні досягненьuk
dc.titleМодель оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів "магістр" та "доктор філософіїї" спеціальності "освітні, педагогічні науки"uk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ihnatiuk_Model_otsinky_2020.pdf311,38 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.