Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55167
Назва: Інтелектуальні види маркетингу: аромамаркетинг
Автори: Гарна, Ульяна Юріївна
Перерва, Петро Григорович
Ключові слова: егомаркетинг; іміджелогія; медіа простір; інновації; інтелектуальна власність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Гарна У. Ю. Інтелектуальні види маркетингу: аромамаркетинг / У. Ю. Гарна, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 121-124.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатна перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55167
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Harna_Intelektualni_vydy_2021.pdf505,7 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.