Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55167
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарна, Ульяна Юріївнаuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2021-12-06T13:02:06Z-
dc.date.available2021-12-06T13:02:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГарна У. Ю. Інтелектуальні види маркетингу: аромамаркетинг / У. Ю. Гарна, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 121-124.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55167-
dc.description.abstractДоведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатна перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції.uk
dc.language.isouk-
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk
dc.subjectегомаркетингuk
dc.subjectіміджелогіяuk
dc.subjectмедіа простірuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінтелектуальна власністьuk
dc.titleІнтелектуальні види маркетингу: аромамаркетингuk
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-6256-9329-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Harna_Intelektualni_vydy_2021.pdf505,7 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.