Інтелектуальні види маркетингу: сенсорний маркетинг
Вантажиться...
Дата
2021
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатна перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції.
Опис
Ключові слова
сенсорний маркетинг, бренд, реклама, попит, пропозиція, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Волченко А. С. Інтелектуальні види маркетингу: сенсорний маркетинг / А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 118-121.