Евент маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Доведено, що в евент маркетингу підхід до інформації більш раціональний, і велику роль відіграють аргументовані пропозиції і конкретні факти. Вартість помилок в комунікаціях на міжнародному туристичному ринку значно вище, тому що, як правило, навіть один споживач цінний для туристичної компанії. Число і розміри цільових груп часто бувають обмежені, що дозволяє виробити індивідуальні програми роботи з кожної цільової групою

Опис

Бібліографічний опис

Утєнкова О. А. Евент маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг / О. А. Утєнкова, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 183-185.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в