Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55171
Title: Евент маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг
Authors: Утєнкова, Оксана Андріївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: евент маркетинг; туристичні послуги; ринок; інтелектуальна власність; інновації
Issue Date: 2021
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Утєнкова О. А. Евент маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг / О. А. Утєнкова, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 183-185.
Abstract: Доведено, що в евент маркетингу підхід до інформації більш раціональний, і велику роль відіграють аргументовані пропозиції і конкретні факти. Вартість помилок в комунікаціях на міжнародному туристичному ринку значно вище, тому що, як правило, навіть один споживач цінний для туристичної компанії. Число і розміри цільових груп часто бувають обмежені, що дозволяє виробити індивідуальні програми роботи з кожної цільової групою
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55171
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Utienkova_Event_marketynh_2021.pdf561,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.