Евент маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Доведено, що в евент маркетингу підхід до інформації більш раціональний, і велику роль відіграють аргументовані пропозиції і конкретні факти. Вартість помилок в комунікаціях на міжнародному туристичному ринку значно вище, тому що, як правило, навіть один споживач цінний для туристичної компанії. Число і розміри цільових груп часто бувають обмежені, що дозволяє виробити індивідуальні програми роботи з кожної цільової групою

Опис

Ключові слова

евент маркетинг, туристичні послуги, ринок, інтелектуальна власність, інновації

Бібліографічний опис

Утєнкова О. А. Евент маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг / О. А. Утєнкова, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 183-185.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced