Евент маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Доведено, що в евент маркетингу підхід до інформації більш раціональний, і велику роль відіграють аргументовані пропозиції і конкретні факти. Вартість помилок в комунікаціях на міжнародному туристичному ринку значно вище, тому що, як правило, навіть один споживач цінний для туристичної компанії. Число і розміри цільових груп часто бувають обмежені, що дозволяє виробити індивідуальні програми роботи з кожної цільової групою
Опис
Ключові слова
евент маркетинг, туристичні послуги, ринок, інтелектуальна власність, інновації
Бібліографічний опис
Утєнкова О. А. Евент маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг / О. А. Утєнкова, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 183-185.