Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55173
Title: Формування принципів партизанського маркетингу
Authors: Чаплигіна, Любов Вікторівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: партизанський маркетинг; реклама; попит; інновації; інтелектуальна власність
Issue Date: 2021
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Чаплигіна Л. В. Формування принципів партизанського маркетингу / Л. В. Чаплигіна, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 191-194.
Abstract: Доведено, що партизанський маркетинг – це нетрадиційна стратегія маркетингу, в якій компанія використовує несподівані заходи для просування товару чи послуги. Дана тактика зосереджена на використанні недорогих маркетингових заходах, що відіграє життєво важливу роль для організацій малого бізнесу по всьому світі. Для цього не потрібно багато грошей, лише знання, фантазія та час.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55173
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplyhina_Formuvannia_pryntsypiv_2021.pdf770,01 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.