Формування принципів партизанського маркетингу

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Доведено, що партизанський маркетинг – це нетрадиційна стратегія маркетингу, в якій компанія використовує несподівані заходи для просування товару чи послуги. Дана тактика зосереджена на використанні недорогих маркетингових заходах, що відіграє життєво важливу роль для організацій малого бізнесу по всьому світі. Для цього не потрібно багато грошей, лише знання, фантазія та час.

Опис

Ключові слова

партизанський маркетинг, реклама, попит, інновації, інтелектуальна власність

Бібліографічний опис

Чаплигіна Л. В. Формування принципів партизанського маркетингу / Л. В. Чаплигіна, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 191-194.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced