Формування принципів партизанського маркетингу
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Доведено, що партизанський маркетинг – це нетрадиційна стратегія маркетингу, в якій компанія використовує несподівані заходи для просування товару чи послуги. Дана тактика зосереджена на використанні недорогих маркетингових заходах, що відіграє життєво важливу роль для організацій малого бізнесу по всьому світі. Для цього не потрібно багато грошей, лише знання, фантазія та час.
Опис
Ключові слова
партизанський маркетинг, реклама, попит, інновації, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Чаплигіна Л. В. Формування принципів партизанського маркетингу / Л. В. Чаплигіна, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 191-194.