Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55174
Title: Проблеми етики нейромаркетингу в цифровому виконанні на міжнародному ринку
Authors: Якименко, Софія Миколаївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: нейромаркетинг; етика; цифровий вимір; ринок; інтелектуальна власність
Issue Date: 2021
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Якименко С. М. Проблеми етики нейромаркетингу в цифровому виконанні на міжнародному ринку / С. М. Якименко, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 197-200.
Abstract: Доведено, що мета нейромаркетингу полягає в отриманні інформації про те, як мозок споживачів функціонує під час зіткнення з різними ринковими стимулами. Перевага такого підходу полягає в тому, що отримана інформація не залежить від упереджень або небажання споживачів розкривати правду.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55174
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakymenko_Problemy_etyky_2021.pdf566,66 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.