Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯкименко, Софія Миколаївнаuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2021-12-06T13:48:31Z-
dc.date.available2021-12-06T13:48:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯкименко С. М. Проблеми етики нейромаркетингу в цифровому виконанні на міжнародному ринку / С. М. Якименко, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 197-200.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55174-
dc.description.abstractДоведено, що мета нейромаркетингу полягає в отриманні інформації про те, як мозок споживачів функціонує під час зіткнення з різними ринковими стимулами. Перевага такого підходу полягає в тому, що отримана інформація не залежить від упереджень або небажання споживачів розкривати правду.uk
dc.language.isouk-
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectетикаuk
dc.subjectцифровий вимірuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectінтелектуальна власністьuk
dc.titleПроблеми етики нейромаркетингу в цифровому виконанні на міжнародному ринкуuk
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-6256-9329-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakymenko_Problemy_etyky_2021.pdf566,66 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.