Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55175
Title: Оцінка вартості бренду за методом компанії Interbrand
Authors: Кононюк, Олександр Олександрович
Перерва, Петро Григорович
Keywords: бренд; вартісна оцінка; методи оцінювання; інтелектуальна власність
Issue Date: 2021
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Кононюк О. О. Оцінка вартості бренду за методом компанії Interbrand / О. О. Кононюк, П. Г. Перерва //Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 204-206.
Abstract: Доведено, що модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand заснована на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох послідовних етапів, які детально проаналізовані в доповіді.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55175
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kononiuk_Otsinka_vartosti_2021.pdf497,76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.