Оцінка вартості бренду за методом компанії Interbrand

Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Доведено, що модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand заснована на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох послідовних етапів, які детально проаналізовані в доповіді.

Опис

Ключові слова

бренд, вартісна оцінка, методи оцінювання, інтелектуальна власність

Бібліографічний опис

Кононюк О. О. Оцінка вартості бренду за методом компанії Interbrand / О. О. Кононюк, П. Г. Перерва //Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 204-206.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в