Дослідження різновидів інтернет-реклами
Вантажиться...
Дата
2021
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Доведено, що ефективна інтернет-реклама має низку ефективних різновидів, кожний з яких в достатній мірі ефективно використовується рекламними агентствами та виробниками продукції.
Опис
Ключові слова
інтеренет-реклама, ринок, попит, пропозиція, інновації, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Фураєва М. С. Дослідження різновидів інтернет-реклами / М. С. Фураєва, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 217-220.