Дослідження різновидів інтернет-реклами

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Доведено, що ефективна інтернет-реклама має низку ефективних різновидів, кожний з яких в достатній мірі ефективно використовується рекламними агентствами та виробниками продукції.

Опис

Ключові слова

інтеренет-реклама, ринок, попит, пропозиція, інновації, інтелектуальна власність

Бібліографічний опис

Фураєва М. С. Дослідження різновидів інтернет-реклами / М. С. Фураєва, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 217-220.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced