Дослідження різновидів інтернет-реклами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Доведено, що ефективна інтернет-реклама має низку ефективних різновидів, кожний з яких в достатній мірі ефективно використовується рекламними агентствами та виробниками продукції.

Опис

Ключові слова

інтеренет-реклама, ринок, попит, пропозиція, інновації, інтелектуальна власність

Бібліографічний опис

Фураєва М. С. Дослідження різновидів інтернет-реклами / М. С. Фураєва, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 217-220.