Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55183
Title: Завдання маркетингу на етапах інноваційного процесу на підприємстві: особливості виконання
Other Titles: Marketing tasks at the stages of innovation process at the enterprise: features of execution
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Keywords: маркетинг інновацій; інноваційний процес; інноваційне підприємство; marketing of innovations; innovative process; innovative enterprise
Issue Date: 2021
Citation: Ілляшенко С. М. Завдання маркетингу на етапах інноваційного процесу на підприємстві: особливості виконання [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Проблематика та інноваційна парадигма розвитку економіки, бізнесу та HR-інжинірингу : матеріали 1-ї Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., 11-12 листопада 2021 р. / ред. кол.: М. Д. Ведерніков [та ін.] ; Хмельн. нац. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Хмельницький, 2021. – С. 329-331. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55183.
Abstract: Проведено комплекс досліджень, які дозволили: уточнити можливі варіанти реалізації інноваційного процесу на підприємстві; виконати систематизацію завдань маркетингу інновацій для виділених варіантів інноваційного процесу і їх окремих етапів; запропонувати схему управління вибором заходів маркетингу інновацій та узагальнено окреслити коло його методів і інструментів, які забезпечують успішне вирішення завдань на етапах інноваційного процесу.
A set of studies was carried out that allowed: to clarify possible options for the implementation of the innovation process at the enterprise; systematize innovation marketing tasks for dedicated options for the innovation process and their individual stages; to propose a scheme for managing the choice of innovations marketing activities and generally outline the range of its methods and tools that ensure successful solution of tasks at the stages of the innovation process.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55183
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Zavdannia_marketynhu_2021.pdf405,87 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.