Завдання маркетингу на етапах інноваційного процесу на підприємстві: особливості виконання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Проведено комплекс досліджень, які дозволили: уточнити можливі варіанти реалізації інноваційного процесу на підприємстві; виконати систематизацію завдань маркетингу інновацій для виділених варіантів інноваційного процесу і їх окремих етапів; запропонувати схему управління вибором заходів маркетингу інновацій та узагальнено окреслити коло його методів і інструментів, які забезпечують успішне вирішення завдань на етапах інноваційного процесу.
A set of studies was carried out that allowed: to clarify possible options for the implementation of the innovation process at the enterprise; systematize innovation marketing tasks for dedicated options for the innovation process and their individual stages; to propose a scheme for managing the choice of innovations marketing activities and generally outline the range of its methods and tools that ensure successful solution of tasks at the stages of the innovation process.

Опис

Ключові слова

маркетинг інновацій, інноваційний процес, інноваційне підприємство, marketing of innovations, innovative process, innovative enterprise

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Завдання маркетингу на етапах інноваційного процесу на підприємстві: особливості виконання [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Проблематика та інноваційна парадигма розвитку економіки, бізнесу та HR-інжинірингу : матеріали 1-ї Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., 11-12 листопада 2021 р. / ред. кол.: М. Д. Ведерніков [та ін.] ; Хмельн. нац. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Хмельницький, 2021. – С. 329-331. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55183.